BKL app veelgestelde vragen

Met de BKL app kun je je inschrijven voor evenementen, ben je snel op de hoogte van het laatste BKL nieuws en gaat netwerken en verbinden nog sneller. Lees hieronder hoe je de app download, jouw account aanmaakt en de antwoorden op veelgestelde vragen.

 

Waar download ik de BKL app?

Download de app via Play store (Samsung en andere Android telefoons)

Download de app via Apple store (Iphone)

 

Wat is mijn inlog voor de app?

Als je lid wordt van de BKL, krijgt jouw organisatie een account voor de BKL app. De inlognaam is het e-mailadres dat aan de start van jouw lidmaatschap is opgegeven als contactgegevens voor jouw organisatie (dit is vaak een info e-mailadres).

Ben je zelfstandig ondernemer? Dan is het hoofdaccount gelijk aan jouw eigen persoonlijke account. Heb je meerdere partners of medewerkers? Dan kun je vanuit de app meerdere persoonlijke accounts koppelen aan jouw bedrijf.

 

Wat is mijn wachtwoord voor de BKL app?

Om in te loggen heb je naast het e-mailadres ook een wachtwoord nodig. Het wachtwoord kun je zelf aanmaken. Hiervoor gebruik je het e-mailadres dat is ingesteld als jouw inlog

Wachtwoord instellen

Als jouw e-mailadres wordt herkend, ontvang je automatisch een e-mail in je mailbox (check ook je spam als je niets ontvangt) waarmee je jouw wachtwoord kunt instellen.

Met jouw inlog en wachtwoord kun je vervolgens inloggen in de BKL app. 

 

Ik ontvang geen e-mail als ik een wachtwoord aanvraag. Hoe kan dit?

Check allereerst je spam of de mail daar is blijven hangen.

Als je geen mail ontvangt, kan het zijn dat je niet het juiste e-mailadres gebruikt. Een wachtwoord aanvragen kan uitsluitend met het e-mailadres wat in het systeem is gekoppeld aan jullie hoofdaccount in de BKL app. Een ander e-mailadres herkent de app niet. Wat is mijn inlog voor de app? 

Ook kan het zijn dat jullie e-mailadres niet bekend is bij de ledenadministratie, waardoor er geen hoofdaccount is aangemaakt in de BKL app. Neem dan contact op met info@bedrijfskring.nl met een duidelijke omschrijving van je vraag.

 

Ik krijg een foutmelding als ik wil inloggen. Hoe komt dat?

Dit kan eraan liggen dat je het verkeerde e-mailadres gebruikt. Wat is mijn inlog voor de app?  

Ook kan het zijn dat je wachtwoord niet correct getypt is. Let erop dat er niet per ongeluk een spatie achter je wachtwoord staat als je wilt inloggen. Dit ziet het systeem als extra leesteken, waardoor je een foutmelding krijgt.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Klik in de BKL app op ‘Wachtwoord vergeten?’ en maak een nieuw wachtwoord aan.

 

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Klik in de BKL app op ‘Wachtwoord vergeten?’ en maak een nieuw wachtwoord aan. 

 

Hoe kan ik medewerkers toevoegen aan mijn account in de BKL app?

Ben je zelfstandig ondernemer? Dan is het hoofdaccount gelijk aan jouw eigen persoonlijke account. Heb je meerdere partners of medewerkers? Dan kun je vanuit de app meerdere persoonlijke accounts koppelen aan jouw bedrijf. Dit doe je met de volgende stappen:

Stap 1: Download en open de BKL app op de telefoon van de nieuwe gebruiker.

Stap 2: Kies voor Inschrijven onderaan de login pagina (let op: geef de app toestemming voor het gebruiken van je camera).

Stap 3: Open de BKL app op de telefoon van het hoofdaccount en ga naar Home> Klik op je naam bovenin > Mijn bedrijf > Uitnodigen. Hier vind je de unieke QR-code van jullie bedrijf.

Stap 4: Scan met de telefoon van de nieuwe gebruiker jullie unieke QR-code.

Stap 5: Vul als nieuwe gebruiker jouw gegevens in en kies een veilig wachtwoord (goed onthouden!). Jouw persoonlijke account is nu automatisch gelinkt aan jullie bedrijf.

 

Hulp nodig?

Heb je bovenstaande stappen gevolgd, maar lukt het activeren van de BKL app toch niet? Mail dan naar info@bedrijfskring.nl met een duidelijke omschrijving van je vraag en eventuele foutmelding.