We spreken Nathalie Noteboom, eigenaresse van Noteboom 4 Woman; een populaire fashionwinkel die al sinds 2004 bestaat en inmiddels is uitgegroeid tot een grote winkel in de Kroonpassage. “We hebben een trouwe klantenkring in Lelystad”, vertelt Nathalie. Ook is Nathalie al van begin af aan lid van de Bedrijfskring. “Bij de oprichting van de winkel wilde ik meteen lid worden”, legt ze uit. “Ik zag er absoluut de meerwaarde van in, je wisselt kennis en ervaringen met elkaar uit en kunt elkaar inspireren.”
Noteboom 4 Woman - Fashion & Lifestyle in Lelystad
Van casual kleding tot chique outfits voor bruiloften; het aanbod bij Noteboom 4 Woman is zeer divers. “We verkopen merken als Expresso, McGregor, Claudia Strater, Supertrash en nog veel meer”, vertelt Nathalie. “Juist dankzij dit brede aanbod zijn we interessant voor een grote doelgroep, we geven altijd goed en eerlijk advies.” Het succes zit ‘m ook in de medewerkers. “Ik ben enorm trots op mijn vaste team van vijf medewerkers”, vertelt Nathalie. “Naast de trouwe klanten, dragen namelijk ook mijn eigen medewerkers de zaak een warm hart toe.”
“Ik geniet van wat ik doe, samen met het team en de klanten. Ik wil niet meer of groter,
maar precies zoals het nu is. Het is helemaal perfect!”
Loyaal Lelystad
“Lelystedelingen zijn loyaal aan de ondernemers hier”, vertelt Nathalie Noteboom. “Ze zijn dan ook erg bereid om in eigen stad te shoppen en komen vaak terug. Een trouwe klantenkring is fijn, maar komt niet zo 1, 2, 3 aanwaaien. We doen hier dan ook enorm ons best voor; zo scoren we hoog op de klantvriendelijkheid en er hangt een ontspannen sfeer in de winkel. Ik doe dit omdat ik het ontzettend leuk vind en wil dat delen met anderen!”
“Ik heb geen verkoopdoel. Mijn klanten moeten met een goed gevoel de deur uitgaan,
dat is het belangrijkste. Ook als dat betekent dat ze geen aankoop doen.”
Noteboom 4 Woman - Fashion & Lifestyle en Bedrijfskring Lelystad
Direct toen ze lid werd sloot Nathalie zich aan bij de BKL. “Je treedt als front naar buiten en samen kunnen we Lelystad als ondernemende stad op de kaart zetten”, legt ze uit. “Ik juich het toe dat meer ondernemers zich in Lelystad gaan vestigen, ook al betekent dat meer concurrentie. Samen zorgen we voor een breed en afwisselend aanbod zodat Lelystedelingen volop keuze hebben en niets missen, dat is wat ik wil.”